2008-05-08

Bajen vann

Jag har en gammal man som ofta ringer mig på telefonen och frågar om det är Per. Och det är det ju. Men grejen är att jag sedan inte förstår något av samtalet. Han ringer nämligen fel och hör dessvärre inte att han gör det.

Igår ville han att jag skulle komma över och titta på Bajenmatchen. -Jag är ju så förbaskat ensam.

Jag hoppas han fick sitt sällskap.

Själv var jag i Uppsala på kvällen och träffade fantastiska chefer och arbetsledare i Svenska kyrkan.

Och Bajen slog Djurgården. Det känns bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får motvilligt gratulera till en välförtjänt seger. Jag ser fram emot en rejäl revanchering :-)

Per Westberg sa...

Robert
Det ligger något i påståendet att Djurgårdare är gentlemen.

Anonym sa...

Ja, jag känner förvisso inte alla Djurgårdare, men jag hoppas att vi är några stycken som lever i en realistisk värld med en uns av ödmjukhet.

Anonym sa...

... och Gnaget toppar ligar bland Stockholmslagen just nu. Känns underbart :-)