2008-06-01

Varför Zlatan blev matchens lirare

Vädret var fint på Råsunda idag men i övrigt lyste Sveriges framgångar med sin frånvaro. Sportbladets Leifby och Sjöberg borde gå till Globenhälsan i morgon och få en öronsköljning. Hur i all världen kan de skriva: Sverige buades ut på Råsunda. Nog var delar av publiken lite besvikna men buade gjorde de inte.

Zlatan blev egendomligt nog matchens lirare trots att han inte spelade hela matchen. Intersport stod för beslutet och en i publiken var säker på varför just Zlatan utsågs: -Han säljer mest tröjor i Intersportbutikerna.

Jag tror på den förklaringen.

SvD, DN

Bloggar om

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var på plats på Råsunda och det buades mycket när slutsignalen kom.

Anonym sa...

Jodå, på södra buades o visslades det kraftigt.

Per Westberg sa...

Då får väl jag skölja öronen. Jag satt mitt på östra.