2008-07-24

Bra täckning

Nu har jag haft en iPhone 3G i två veckor men inte känt av dålig 3G-täckning som DN rapporterar om. Möjligen går telefonen över i EDGE-uppkoppling ibland men så är det även på mitt trådlösa modem. Hur det var med Erisson P990 vet man inte men jag anar att det är lite si och så med dataöverföring via 3G. Men om man tittar på displayen på i Phone 3G är det oroväckande få pluppar som anger signalstyrka. Men hitintills har jag inte stått utan täckning och inte heller hört "VA!!" i andra ändan.

Livet har blivit lite annorlunda nu när jag blivit med iPhone. Jag har till exempel blivit en hejare på poddradio och därmed fått ett trevligt sällskap på cykeln. Det enda jag saknar är MMS-funktionen eftersom man inte kan publicera direkt på bloggen från mobilen. Kanske dags att ladda ned det program som finns för att göra telefonen till en MMS-lur.

MacWorld

Bloggar om ,

Inga kommentarer: